שירות מנצח 13 שנים ברציפות!
זכינו גם השנה במקום ה – 1 בסקר שביעות רצון לקוחות
מקום 1 בשירות !
מרכז שרות מרצדס DNA, גאים להוביל את שירות הלקוחות הטוב ביותר גם לשנת 2018. בסקר שביעות רצון לקוחות שבוצע ע"י חברת גיאוקרטוגרפיה עבור כלמוביל, ברשת מרכזי שרות מרצדס, קטגוריית פרטיות.
הרכבים שלנו
האבות המייסדים של מרצדס היו מהפכנים טכנולוגיים ועד היום מרצדס מוגדרת על ידי החתירה הבלתי פוסקת לחדשנות מאז המכונית הראשונה בשנת 1886. יחד עם הסמארט המספקת את הפתרון המושלם לתנועה האורבנית הצפופה ולבעיות החניה הטורדניות של העיר הגדולה בנוסף לחווית נהיגה מודרנית וחכמה – אנחנו מקבלים צוות מנצח של שני רכבים המקדימים את זמנם.
התהליך שלנו
מדובר בתהליך מסודר של הכנסת הרכב למוסך, בו אתם מחליטים על סמך מראה עיניכם בשיתוף והתייעצות עם יועץ השירות, מה נדרש לתקן ולבצע ברכבכם בכדי שיצא ממרכז השירות בצורה הטובה ביותר, אתם רואים בעיניכם את התקלות והליקויים ויכולים להתייעץ עם יועץ השירות שלנו על אותה התקלה.
הצוות שלנו
שילוב מנצח של צוות מיומן בעל ניסיון רב שנים, מקצועיות, למידה והשתלמות בלתי פוסקים בארץ ובחו"ל, הקשבה לרכב וללב הלקוח, שילוב אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם בכל מחלקה, כל אלו הופכים את ההון האנושי שלנו ליתרון גדול עבורכם ולרכבכם. חשוב לנו שתקבלו את השירות האיכותי והטוב ביותר, כי בסוף, הרכב שלך הוא גם קצת שלנו ולנו אכפת. אנו מייצרים מערכות קשרים ארוכות טווח ודואגים לך ולרכב שלך, תמיד.
אחרי שפגשתי אותך ,אני שמח מאוד שרכשתי מרצדס, היו לי כל מיני מכוניות מפוארות מBMW דרך לקסוס הגדולה ופורש.
מעולם לא נתקלתי בשירות במקצועיות ובאורך רוח ואדיבות ,מלווה ביושר בלי שום נסיון להוציא כספים,אדרבא נסית לחסוך ככל האפשר.
אנשים כמוך הופכים את הרכישה לחווית קניה,אני מקווה שירבו אנשים כמוך,אתה מהווה השראה ודרך ערכית.
אני מודה לך מכל הלב ואני משוכנע שאהיה לקוח לשנים רבות של האירגון אותו אתה משרת נאמנה.
אתה רשאי להעביר את מכתבי להנהלת מרצדס ולכל מי שאתה חפץ.
ושוב תודה
1. מעולם לא ראיתי מוסך נקי ומסודר כמו אצלכם
2. קיבלתי שירות מהיר ואדיב. הסבירו לי מה צריך לעשות בתוך דקות, לקחו אחריות על התיקון ועוד תיקנו משהו שלא ידעתי כלל שפגום ללא כל חיוב.
3. בזמן שחיכיתי, הציעו לי קפה 3 פעמים, הציעו לקחת אותי ולהחזיר אותי, הציעו לשטוף לי את האוטו ובכלל בדקו לשלומי כל כמה רגעים.
השירות ברמה הזאת לא טריוויאלי ובכלל לא ברור מאליו. הרכב שלי כבר עבר בכמה מוסכים של מרצדס בארץ – אבל שירות כמו אצלכם לא קיבלתי.
בשורה התחתונה – אין לי ספק איזה מוסך ימשיך לתת שירות לרכב שלי כשאצטרך.
תמשיכו כך! נ.ב – לא יכולתי לפספס את תקן LEED שלפיו נבנה המוסך. אני עוסק בבניה ירוקה ומכיר היטב את התקן. מרשים ביותר.
זה מקום שתמיד נעים להיכנס אליו ואני ממליץ בחום לטפל במוסך זה.